PFILF jelölt

a kövér ellenőr , 2010.01.19. 20:46

Nesztek, ti telefonon, e-mailben a kevés PFILF miatt engem zaklató nők!
Jelölt még csak, de milyen. (És ezután ismét kultúra, EKF, könyvek!)

Interjút csináltam a Judittal az Arcok rovatba, holnaptól olvasható. A teaházban beszélgettünk ahol dolgozik, ott tett-vett Balázs is, az egyik munkatársa. Amikor néha átment egy darab deszkával, kalapáccsal, ilyesmivel a térben, hát igen, elakadt a szava mindkettőnknek, pedig... ez nem szokásunk. Érthető, nemde?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Címkék: pfilf

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyevpecs.blog.hu/api/trackback/id/tr271685832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efzsé 2010.03.31. 20:39:19

Már hamarabb is akartam, vagy később -mer,ugye,egyben olvasom az elejétől- de nem bírtam tovább, nnna...
Mer ez PFILF,húúúú,na tudod. Nyálcsorog.

(Aztán majd az egészről is: eddig rengeteget röhögtem, hangosan...)
2010.03.31)
(((Vajon értesülsz erről, hogy a múltba belekommentelek???))

Eredeti téma: Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben. Átdolgozta: Király András.

süti beállítások módosítása