Coming out

a kövér ellenőr , 2009.12.21. 03:19

Egy rövid bejegyzés erejéig hagyjuk a félértelmiségi picsogást, a karácsonyt, Pécset. Feltáró vallomás következik.

Sokszor ugrottam neki, nem tudtam elolvasni az Ulysses-t.

Tarr Béla filmjei közül csak a Panelkapcsolatot és a Családi tűzfészek-et tudtam végignézni.

 Proust Az eltűnt idő nyomában- nem volt meg még. Eddig képtelen voltam rá.

Nem bírtam elolvasni a Harmonia Caelestis-t, habár íróját nagyon nagyra tartom.

Habermas A társadalmi nyilvánosság szerkezetváltozása című műve szintén kifogott rajtam.

Vonnegut-ot unom.

Kínzás számomra egy kortárs balett megtekintése.

Nem tudok rendesen angolul.

Woahhhhhh! Nincs felszabadítóbb önmagunk vállalásánál! Gyere ki Te is!

Mivel nem tudtál megbirkózni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 M. Proust

5

Címkék: kultúra

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyevpecs.blog.hu/api/trackback/id/tr841612283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vászka 2009.12.21. 21:12:13

Nyáron, ha leégtem a napsütéstől, leszedem a bőrmaradványokat a karomról és megeszem!

WoooooooooW kijött!

bépéter 2009.12.24. 16:46:47

Micsoda leltár!
Megpróbáltam összeszedni ezeket a hóbuckákat, de beleszédültem :) Maradok boldog tudatlanságban egyenlőre

eMTé · http://valogatott.blog.hu/ 2009.12.25. 19:16:28

Szeretem a Die Hard sorozatot, meg a Halálos fegyvert is.

megnemerősített 2010.06.02. 15:26:32

A társadalmi nyilvánosság szerkezetváltozása megvolt, de mindig mindenhol eltévedek, még a saját tehénszaros szülőfalumban is. Ezt úgy leplezem, hogy gyorsan és határozottam megyek.

Eredeti téma: Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben. Átdolgozta: Király András.

süti beállítások módosítása