Szilánkos mennyország

a kövér ellenőr , 2010.04.25. 22:08

A" Nyál és könny" című brazil sorozat következő epizódjának összefoglalója van alant. Csak még egy giccsposzt áprilisban. De csakazértis  azzal a dallal.

Először nem is vettem észre, hogy igazából ilyen, közömbös volt. Aztán egyre többet beszélgettünk. Megkörnyékeztem, barátságunk lassan, rejtett utakon kezdődött.
Örültünk egymásnak. Ez így rendben is volt, elég is volt.
 De nemrég mentem át délben a főtéren, és megszólaltak a harangok, és akkor lesújtott a felismerés, hogy ez nem barátság!
(Ránéztem egybe, megláttam, hogy ilyen. Fájt, annyira szép volt.)

Ez tényleg az... (Szakítanunk kell majd, na szia, mondom az utolsó napon a Zsolnay kútnál neki, na szia, mondja, száguldó mentőautó szirénája, persze.)

Szerelmem, Pécs.

 

Na?

Címkék: érzelmek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyevpecs.blog.hu/api/trackback/id/tr711951287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Eredeti téma: Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben. Átdolgozta: Király András.

süti beállítások módosítása